середу, 28 лютого 2018 р.

Увага! Увага! Увага!


Шановні дев'ятикласники!


Якщо ви хочете вільно і невимушено працювати з такою математичною моделлю як функція , якщо ви впевнені, що не заблукали в лабіринтах властивостей функції, а зумієте самі вирішити вибрані вами завдання, то нам по дорозі. Робота в групах нашого квесту зуміє розкрити усі ваші таланти.
Якщо ви чули про те , що рано чи пізно будь-яка правильна математична ідея знаходить застосування в тій чи іншій справі , якщо ви хочете повирішувати завдання, пов'язані з поняттями функції та її властивостей , ви знайдете однодумців. Ви – наша людина!
Якщо ви чули про те , що математичні моделі реальних ситуацій часто бувають пов'язані з функціями, якщо ви хочете дізнатися, що таке область визначення і область значень функції, проміжки на яких вона зберігає свій знак і проміжки монотонності, властивості функції та її графік, то відповіді на ці та інші питання можна знайти, працюючи в нашому веб-квесті. Приєднуйтесь!
Нарешті, якщо  ви хочете почувати себе впевнено при вирішенні завдань на тему " функція", то вам сюди, бо, як сказав Конфуцій:
"Скажи мені, і я забуду; покажи мені, і ,можливо, я запам'ятаю; дай мені діяти, і я навчуся".

Немає коментарів:

Дописати коментар